ده چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین

به گزارش مجله سرگرمی، اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد آسیا هستید, دور از گروه توریستی در نزدیکی تایلند یا ویتنام , ممکن است زمان آن رسیده که از فیلیپین بازدید کنید . نه , این یک مقصد معمولی آسیایی نیست . شما راهبان بودایی یا معابد بودایی را نخواهید یافت و هیچ گونه مانع زبانی نخواهید داشت زیرا همه می‌توانند انگلیسی صحبت کنند.

ده چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین

با این حال آنچه شما خواهید دید مناظر طبیعی خیره‌کننده , با اعمال معماری مستعمراتی و برخی از ترین افراد در هر جایی است . اینها ده مورد از بهترین چیزها برای دیدن و انجام دادن در فیلیپین هستند . فقط یک هشدار : شما ممکن است بخواهید به زودی یک پرواز را رزرو کنید !
این جزیره یک سفر روز آسان از مانیل به همراه نیروهای آمریکایی و فیلیپینی بود که در طول جنگ جهانی دوم مقاومت کردند . در این روز مجسمه‌ای از ژنرال داگلاس کین بر روی کاغذ پوستی قرار گرفت : او قول خود مبنی بر بازگشت مجدد جزیره را تقریبا ً سه سال پس از تسلیم شدن حفظ کرد . به تاسیسات مختلف نظامی و همچنین ساختمان‌هایی که به عنوان بیمارستان‌ها و سربازخانه‌ها استفاده می‌شدند نگاهی بیندازید . همچنین می‌توانید از این تونل که به یک بیمارستان موقت تبدیل شده‌بود دیدن کنید و در حال حاضر یک نمایش تماشایی و زیبا ایجاد می‌کند . اگر می‌خواهید بیشتر بمانید , می‌توانید ترتیبی دهید که شب بمانید !
به تپه شکلات نگاه کنید ,
بیش از هزار قطعه از این ساختارهای سنگ آهکی , منظره جزیره را کشف می‌کند . پوشیده از چمنی است که این تپه‌ها را سبز می‌سازد , به جز فصل خشک . فصل خشک آن‌ها را قهوه‌ای می‌کند , جایی که جذابیت نام جذاب از آن می‌آید . البته , یک توضیح علمی برای منشا اون وجود داره , اما دیدن افسانه‌های محلی خیلی جالب‌تر است . از این غول‌ها گرفته تا دعوا با مشکلات شکم .
قله ام تی ترکمنستان سومین قله کوهستانی کشور است
این کوه مرتفع‌ترین کوه جزیره اصلی کشور است و به یک محل پیاده‌روی محبوب برای افراد محلی و خارجی تبدیل شده‌است . گیاهان و حیوانات منحصر به فرد و همچنین مردم بومی که کوه را مقدس می‌دانند را خواهید دید . اگر اولین بار است که صعود می‌کند , نگران نباشید . بسیاری از مردم, کوه را در نظر می‌گیرند . مقدمه‌ای بزرگ برای پیاده‌روی کردن . دوربین خود را برای دیدگاه‌های بزرگ و نیز احساس ماجراجویی بیاورید !
در اورورا موج‌سواری کنید .
یک ورزش جدید در پایتخت موج‌سواری فیلیپین تهیه کنید . همه چیز زمانی آغاز شد که خدمه فیلم در حال حاضر پشت تخته موج‌سواری خود که محلی‌ها شروع به استفاده از آن کردند , مانده‌اند . فقط یک لباس شنا و شور و اشتیاق برای خودت بیار . سطح مهارت شما هر چه که باشد , امواج مناسبی برای شما خواهند داشت . موج‌سواری شاید تو را معتاد کنه .
رفتن به رودخانه پوتروریکو .
این میراث جهانی یونسکو نیز به یکی از هفت شگفتی جدید طبیعت که قطعا ً ارزش بررسی دارد , رای داد . سر را به رودخانه زیرزمینی روی یک قایق هدایت کنید , جایی که یک راهنما ساختار سنگ آهک منحصر به فرد که طی هزاران سال شکل‌گرفته است را مشخص می‌کند . همچنین غار برای بسیاری از حیوانات خانگی است , از جمله خفاش‌ها , اگر به بالا نگاه می‌کنید , دهانتان بسته‌است !
سر تا ماس , آخرین مرز فیلیپین .
شمالی‌ترین استان کشور کمی مشکل است چون پروازها اغلب به دلیل آب و هوای بد لغو می‌شوند . اگر برنامه خود را انعطاف‌پذیر نگاه دارید , زیبایی دست‌نخورده ده جزیره را دوست خواهید داشت . همانطور که صدها گاو روی تپه‌های زیادی پرسه می‌زنند , همانطور که با یک منظره دراماتیک برخورد می‌کنید که کاملا ً از شلوغی و جنب‌وجوش شهرهای فیلیپینی متفاوت است . فراموش نکنید که غذاهای سبک منحصر به فرد را در یک خانه سنگی قدیمی امتحان کنید .
اگر شما برای سفر پر مخاطره بیشتری آماده هستید , باید قایق قایق‌سواری آبی را به سمت جنوب خود بیاورید . مهم نیست که تجربه قبلی شما چقدر است , رودخانه سیری دریا برای شما عالی است .
این سبک بیش از 20 rapids مختلف دارد که با سطوح مهارتی مختلف مطابقت دارند ؛ شما همیشه راهنمای تجربه کننده‌ای خواهید داشت که در تمام اوقات ایمنی شما را تضمین خواهد کرد . از زیبایی محیط خود لذت ببرید چون از یک سرگرمی عالی در حال پاشیدن آب هستید .
3 . به موقع در Vigan ، Ilocos سور ، جابجا شوید
درس تاریخ سریع - آیا می‌دانستید که فیلیپین بیش از 300 سال است که توسط اسپانیا استعمار شده‌است ؟ میراث آن‌ها از طریق کلیسای کاتولیک رومی در کشور و همچنین معماری استعماری دوست‌داشتنی زندگی می‌کند . در هیچ کجا این موضوع در کشور مشهود است تا به این که به طور شگفت‌انگیز حفظ‌شده و میراث جهانی یونسکو را حفظ کرده‌است . در حالی که به خانه‌ها و کلیساهای شهر نگاه می‌کنید ، یک اسب - را برای سوار کردن شما به خیابان‌های cobblestoned استخدام کنید .
2 . از کمی وقت ساحلی در جزیره Boracay لذت ببرید.
شما احتمالا ً شنیده‌اید که Boracay - در سال‌های اخیر ، بازدیدکنندگان به سمت فیلیپین سرازیر شده‌اند . ممکن است تعجب کنید که چرا این قایق هنوز ارزش پرواز و قایق را دارد ، اما وقتی به نگاه می‌کنید تمام افکار آن از بین خواهد رفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 560

به "ده چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده چیز برای دیدن و انجام در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید