احتمال تعطیلی مجدد بازار و مراکز خرید تهران

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار تهران با اعلام اینکه نتیجه آنالیز تیم نظارت متشکل از سه دانشگاه شهید بهشتی، تهران و ایران در زمینه میزان رعایت مسائل بهداشتی مرتبط با کرونا در بازار و مراکز عظیم خرید تهران از جمله پاساژ علاالدین تا آخر هفته ارائه می گردد هشدار داد: در صورت رعایت نکردن بهداشت این مراکز مجددا تعطیل می گردد.

احتمال تعطیلی مجدد بازار و مراکز خرید تهران

به گزارش ایرنا؛ انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تالار ها هنوز برای برگزاری مراسم عروسی نباید اجازه فعالیت داشته باشند، البته برای سرو غذا و پذیرش مشتریان انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوعیت وجود ندارد.

استاندار تهران سپس با بیان اینکه مشغول رایزنی با ستاد نمازآدینه هستیم تا همچنان نماز آدینه در شهر تهران به تعویق بیفتد توضیح داد: بیش از 90 درصد مسافرین مترو از ماسک استفاده می نمایند؛ البته عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حجم زیاد مسافر در انتقال چرخه بیماری اثرگذار است و بایستی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس را افزایش دهیم.

محسنی بندپی اعلام کرد: سامانه نظارت های مردمی در ارتباط با نحوه نظارت بر فعالیت های مختلف در شرایط کرونا این هفته در استان تهران راه اندازی می گردد چرا که بهترین و اثرگذارترین اقدام، یاری دریافت از مردم در ابعاد نظارتی است.

وی در خصوص فعالیت شهربازی ها گفت: فعالیت در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی مسئله ای ندارد، مشکل عمده در محیط های بسته است چرا که شیوع بیماری در محیط های بسته زیاد می باشد همچنانکه طبق نظر سازمان بهداشت جهانی ذرات بیشتر در هوا معلق هستند و به وسیله تنفس منتقل می شوند، از اینرو مدت زمان حضور در محیط های بسته باید کمتر باشد و فاصله یک و نیم تا دو متری باید رعایت گردد.

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: فرارو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 98238

به "احتمال تعطیلی مجدد بازار و مراکز خرید تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعطیلی مجدد بازار و مراکز خرید تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید