امشب ببینید: سونی برنامه State of Play را معرفی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ظاهرا سری برنامه های نینتندو دایرکت و محبوبیت شان توجه شرکت هایی مثل سونی و مایکروسافت را به خود جلب نموده است و به نظر می رسد این مدل برنامه ها جایگزین خوبی برای نمایش های سنتی E3 هستند. از آنجایی که سال جاری سونی در این رویداد بزرگ حضور نخواهد داشت، آن ها قصد دارند به جای آن یک برنامه زنده با نام State of Play پخش نمایند. دقیقا مشابه کاری که نینتندو برای معرفی بازی ها و خبرهایش انجام می دهد. به گفته سونی، این برنامه ویدیویی اطلاعات زیادی از بازی ها، اخبار و معرفی های جدید پلی استیشن را در اختیار بینندگان قرار می دهد. اولین قسمت برنامه ساعت 1:30 بامداد 6 فروردین (امشب) پخش خواهد شد.

امشب ببینید: سونی برنامه State of Play را معرفی کرد

براساس پستی که در وبلاگ رسمی پلی استیشن قرار گرفته، امشب خبرهای زیادی از بازی های آینده پلی استیشن4 و پلی اسیتشن وی آر می شنویم. پخش تریلرهای جدید، معرفی بازی های جدید و نمایش گیم پلی آن ها از دیگر محتوای برنامه هستند. مثل همواره می توانید این برنامه را از توییچ، یوتیوب، توییتر و فیس بوک به صورت زنده تماشا کنید. خبرنگاران مگ هم در نظر دارد تمام اتفاقات مهم را پوشش دهد. بنابراین، پس از خاتمه برنامه می توانید گزارش کامل آن را بخوانید.

سونی در ادامه خاطرنشان کرد که برنامه State of Play در طول سال چندین بار دیگر هم پخش خواهد شد. در هر برنامه اطلاعات و اخبار جدیدی را از بازی های سونی می بینیم و می شنویم. همان طور که گفتیم سونی سال جاری در E3 کنفرانسی برگزار نمی نماید و پخش این مدل برنامه ها قطعا برای هواخواهان پلی استیشن خبر خشنود کننده ای است.

مدتی قبل سونی درباره غیبت خود چنین گفت: همان طور که صنعت بازی تکامل می یابد، سونی هم به دنبال فرصت های جدید و خلاقانه ای برای سرگرم و درگیر کردن مخاطبان خود می شود. هواداران پلی استیشن یک جهان برای مان ارزش دارند و ما همواره می خواهیم که نوآوری به خرج دهیم، متفاوت فکر کنیم و برای راضی کردن بازی کنندگان راه های مختلفی را امتحان کنیم. در نتیجه، تصمیم گرفتیم که در E3 2019 شرکت نکنیم.

با توجه به صحبت های بالا می توان برداشت کرد که State of Play همان جایگزینی است که سونی قولش را داده بود. فعلا هیچ چیزی از محتوای برنامه نمی دانیم، ولی با توجه به تعداد انحصاری های سونی منتظر شنیدن خبرهای زیادی هستیم. در حال حاضر استودیو ناتی داگ روی The Last of Us 2 کار می نماید، ساکرپانچ هم Ghost of Tsushima را می سازد، مدیا مولکول مشغول ساخت Dreams است و از سمتی دیگر چیزی به انتشار Days Gone باقی نمانده. هیدئو کوجیما و تیمش هم شدیدا درگیر ساخت Death Stranding هستند و به نظر این برنامه فرصت مناسبی است تا پیشرفت بازی را در این مدت ببینیم. از طرفی سابقه سونی نشان می دهد که امشب نمایش های زیادی از بازی های مستقل و واقعیت مجازی هم خواهیم دید.

قسمت اول برنامه State of Play پلی استیشن

منبع: GameSpot

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17238

به "امشب ببینید: سونی برنامه State of Play را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب ببینید: سونی برنامه State of Play را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید