خبرنگاران 200 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

به گزارش مجله سرگرمی، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 بسته معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی امروز پنجشنبه بین 200 خانوار نیازمند این استان توزیع شد.

خبرنگاران 200 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این اقدام با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی صورت گرفته است.

وی اضافه نمود: این تعداد بسته معیشتی از سوی تیپ 55 هوابُرد ارتش شیراز تهیه و به یاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ارزش هر کدام از این بسته های معیشتی پنج میلیون ریال بوده که شامل یک میلیون ریال هدیه نقدی و چهار میلیون ریال مواد غذایی است.

مبشری بیان کرد: حمایت از خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد که بر اثر شیوع بیماری کرونا دچار مسائل مالی شده اند هدف اصلی این اقدام بوده است.

وی ابراز داشت: تعدادی از این بسته های معیشتی به طور نمادین و در آیینی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی استان و بعضی فرماندهان تیپ 55 هوابُرد ارتش شیراز به چند خانوار نیازمند اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مابقی این بسته های معیشتی نیز جلوی درب منازل خانوارهای نیازمند استان تحویل آنان داده می گردد.

مبشری گفت: قرار است که سایر خانوارهای نیازمند کهگیلویه و بویراحمد نیز در طول ماه رمضان سال جاری بسته های معیشتی شامل هدیه نقدی و مواد غذایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان دریافت نمایند.

وی اضافه نمود: تهیه این بسته های معیشتی بر عهده خیران بومی و غیربومی خواهد بود و به یاری کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بین خانوارهای نیازمند استان توزیع می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86553

به "خبرنگاران 200 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید