دلیل رفت وآمد مدیران در پرسپولیس چیست، همه چیز غیرشفاف است

به گزارش مجله سرگرمی، مجتبی محرمی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره استعفای محمد حسن انصاریفرد از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل اختلاف با هیئت مدیره گفت: همه چیز غیرشفاف است. هیچکس راحت صحبت نمی کند تا ابهامات را رفع کند. پرسپولیس به اندازه کافی مسائل حقوقی دارد و چنین باشگاهی احتیاج به آرامش از ثبات در مدیریت دارد اما عمر مدیریت به کمتر از یک سال در تیمی که به طور متوالی قهرمان می گردد رقم می خورد.

دلیل رفت وآمد مدیران در پرسپولیس چیست، همه چیز غیرشفاف است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای انصاریفرد خاک این فوتبال را خورده بود و احتمالاً بیشتر از بقیه با درد فوتبال آشنا بود. چطور می گردد تیمی که مدام در زمین برنده می گردد و قهرمانی برای طرفداران میلیونی اش می آورد در داخل باشگاه مسائل عظیم دارد. مگر تیم های قهرمان نباید درآمدزایی داشته باشند پس چرا پرسپولیس هر سال به بدهی های میلیاردی اش اضافه می گردد؟

وی تاکید نمود: پرسپولیس قهرمان می گردد اما مدیران این تیم عوض می شوند. گاهی اوقات با تصمیم مسئولان وزارت ورزش و برخی زمان ها نیز خودشان با هم مشکل پیدا می نمایند چنین اتفاقی رقم می خورد. قطعاً ادامه این وضع به ضرر تیمی است که آن را در آسیا همه می شناسند.

محرمی درباره تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرد و گفت: آنطور که شنیده ام باید اصلاح اساسنامه صورت بگیرد ولی دلیلش هم ورود فیفا به این جریان است. این فوتبال احتیاج به مدیران ورزشی دارد تا بتواند راه خودش را پیدا کند در غیر این صورت هیچ تغییری را شاهد نخواهیم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77234

به "دلیل رفت وآمد مدیران در پرسپولیس چیست، همه چیز غیرشفاف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل رفت وآمد مدیران در پرسپولیس چیست، همه چیز غیرشفاف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید