صدور مجوز انجام 21 هزار پرواز داخلی و خارجی در نوروز 98

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با بیان اینکه ایام پیک پرواز نوروزی سال جاری از 25 اسفندماه 97 شروع و تا 17 فروردین 98 ادامه دارد اضافه نمود: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز سال جاری سازمان هواپیمایی کشوری مجوز 20 هزار و 959 پرواز فوق العاده برنامه ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر نموده است.

صدور مجوز انجام 21 هزار پرواز داخلی و خارجی در نوروز 98

وی توضیح داد: برای اینکه بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز 1510 پرواز فوق العاده داخلی وخارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت ها، براساس درخواست شرکت های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

جعفرزاده گفت: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی 865 مجوز و همچنین در مسیرهای داخلی 645 مجوز صادر شده است.

وی همچنین اضافه نمود: مسافران می توانند در صورت احتیاج و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و با شماره تلفن هایی که در جدول ذیل بدان اشاره شده است تماس گرفته و یا به وسیله سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir شکایت خود را ارسال نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15298

به "صدور مجوز انجام 21 هزار پرواز داخلی و خارجی در نوروز 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز انجام 21 هزار پرواز داخلی و خارجی در نوروز 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید