خبرنگاران روزانه 2 هزار ماسک در آستارا فراوری می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، آستارا - خبرنگاران - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: مجوز فعالیت به چهار واحد خیاطی برای فراوری اقلام بهداشتی صادر شده و میزان دوخت ماسک به 2 هزار عدد و لباس کادر درمانی به 100 دست در روز افزایش یافته است.

خبرنگاران روزانه 2 هزار ماسک در آستارا فراوری می گردد

محسن آهنی روز سه شنبه در اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار کرد: سه واحد خیاطی در شهر آستارا و یک واحد در شهر لوندویل برای فراوری اقلام بهداشتی فعال هستند و پیش از آنها، چند سازمان مردم نهاد و گروه جهادی خودجوش ماسک فراوری می کردند.

وی ادامه داد: در فراوری ماسک، مواد ضدعفونی و لباس های بهداشتی در آستارا کمبود وجود ندارد و کارگران و مدیران کارگاه ها تعویض کفش و استفاده از دمپایی، دستکش، ماسک، رعایت فاصله و ضدعفونی محیط کار را جدی بگیرند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 190 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت نموده است.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود 6 هزار واحد تجاری در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 82561

به "خبرنگاران روزانه 2 هزار ماسک در آستارا فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 2 هزار ماسک در آستارا فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید