خبرنگاران سه دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان آستارا اهدا شد

به گزارش مجله سرگرمی، آستارا - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: سه دستگاه تنفس مصنوعی با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، توسط خیران و انجمن متخصصان زنان و زایمان استان، خریداری و به بیمارستان آستارا اهدا شد.

خبرنگاران سه دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان آستارا اهدا شد

نظام عباسی روز آدینه اظهار کرد: دستگاه های تنفس مصنوعی حدود سه میلیارد ریال ارزش دارند و برای درمان بیماران تنفسی و مشکوک به کرونا استفاده خواهند شد.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز خیران، 30 تخته پتو برای بیماران بستری در بیمارستان آستارا خریداری کردند و پیش از این هم توسط یک خیر و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران سه دستگاه تنفس مصنوعی به این مرکز درمانی اهدا شده بود.

وی از سازمان های مردم نهاد خواست، در کنار تامین اقلام بهداشتی، مطالب آموزشی خود مراقبتی مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی را به شهروندان ارائه نمایند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است و از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می گردد و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می گردد اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان سارس می گردد که نشانه های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین آغاز شد، علاوه بر 30 استان و منطقه چین، به بیش از 170 کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت نموده است.

بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78337

به "خبرنگاران سه دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان آستارا اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان آستارا اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید