لایک های اینستاگرام خصوصی می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، با افزایش استفاده از شبکه های مجازی، تعداد اتفاقات منفی تأثیرگذار بر سلامت روانی افراد هم روبه افزایش است. رئیس اینستاگرام درباره اهمیت جلوگیری از این اتفاقات و اقدامات احتمالی صحبت می نماید.

لایک های اینستاگرام خصوصی می گردد؟

زومیت نوشت: براساس نتایج چندین پژوهش، شبکه های اجتماعی بدون شک تأثیر بسیار مخربی بر سلامت روان گذاشته اند. فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی نیز متوجه این موضوع شده اند. رئیس اینستاگرام، آدام موسری، درباره راهکارهای جدید این شرکت درزمینه مسائل سلامت روان سخن می گوید. اکنون که این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد مدتی را مشاهده کنید که پای آن صرف نموده اید و ممکن است اقدامات دیگری مانند پنهان کردن لایک پست ها هم انجام دهد.

موسری دراین باره می گوید: یکی از ایده هایی که مشغول امتحانش هستیم، خصوصی کردن تعداد لایک ها است؛ چراکه دوست نداریم اینستاگرام فضایی این چنین رقابتی باشد. می خواهیم جایی باشد که در آن، افراد بیشتر انرژی خود را صرف ارتباط برقرارکردن با کسانی نمایند که دوستشان دارند و چیزهایی که برایشان مهم است.

این آزمایش به گونه ای طراحی شده بود که کاربران می توانستند ببینند چه تعداد لایک دریافت نموده اند؛ ولی تعداد لایک های دریافتی دیگران برایشان مخفی بود. این کار به گفته موسری، از ایجاد مقایسه های اجتماعی جلوگیری می نماید. البته، معین است که هیچ چیز جلودار این نیست که دوستان شخصا تعداد لایک هایشان را باهم مقایسه نمایند؛ ولی بهتر است این کار را ننمایند.

همچنین، ممکن است افراد قبل یا بعد از نوشتن کامنت توهین آمیز یا ناراحت نماینده، اعلان های اخطاردهنده دریافت نمایند. موسری می گوید: ما حساب کاربری شما را مسدود نمی کنیم، فقط به شما می گوییم: آنچه نوشته اید، مهربانانه به نظر نمی رسد. نمی خواهید از نوشتن آن منصرف شوید؟. البته، این هنوز در مرحله آزمایش واقع شده است. ما افرادی را دیده ایم که با دیدن این پیام، نظر خود را عوض نموده و چیزهای بهتری گفته اند. شاید تعداد این افراد کم باشد؛ ولی اقلیت مهم و باارزشی هستند.

شاید این کار روی همه مؤثر نباشد؛ ولی وجود پیامی که کاربران را دوباره به فکر بیندازد، ممکن است کافی باشد.

2121

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30538

به "لایک های اینستاگرام خصوصی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایک های اینستاگرام خصوصی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید